Jotex beställning..

Har precis gjort en Jotex beställning, ett påslakanset och två kuddfodral till soffan i vardagsrummet..! Kan nog bli fint och det kostade bara 278 kr, så var inte så farligt. Skulle behöva mig lite nya träningskläder..eller framförallt ett par nya träningsbyxor! Har liksom bara 1 par nu i vinter..och jag tränar 5-6 ggr i veckan, alltså..de blir rejält slitna! Det vill jag inte, så ska kolla in om H&M har något snyggt..=)

Jag och Maria har pluggat idag och gått igenom arbetet, vad duktiga vi är! =) Vi är ju i princip klara..medans andra i klassen inte ens har börjat! Nåväl..deras huvudvärk..känns otroligt skönt att snart vara klar, ska plugga ikväll och till helgen, så ska det nog gå vägen det här också!

Nu ska jag kolla in H&M katalogen..=)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0