Måndag igen..

Veckorna går såå fort..det är helt sjukt..! Har varit en ganska aktiv helg. I fredags var vi på Jysk och en del andra affärer och kollade runt..i lördags var jag på stan, tränade, träffade en kompis och köpte kurslitteratur. Sen på kvällen var vi över tull några kompisar för och kolla in nya lägenheten...(jätte fint!) igår så tränade vi, städade och sorterade ut en massa skit. Jag ska skänka en hel svart sopsäck..(igen) med kläder..men nu har jag inte så mycket mer att skänka faktiskt. Det var också några toppar och linnen som jag ska lägga ut på tradera..man kanske kan få en liten slant för det..=) Och på kvällen var vi och såg National Treasure- hemligheternas bok..så jäkla bra! Mycket bättre än första filmen..mysig och en verklig perfekt biofilm! 4 av 5 möjliga poäng får den av mig. Se den, för den är sevärd..=) Nu..ringa skolan snart..såå struligt allting kan vara då! Mat och träning senare..

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0