Per Gessle..

Kommer nog alltid att vara en av de bästa i mina ögon..=) Helt klart..kollade precis på hans sommarturné från 2007. Han äger. Så mycker mer än så behöver jag inte säga..

Jahopp..har jobbat onsdag och torsdag, idag har jag bara varit ledig! Skönt..har städat ut julen lite grann..ska bara hänga upp lite andra gardiner..mammsen är här nu men vi har dessvärre inte kunnat göra så mycket än och bara vara hemma. Min sambo blev jätte sjuk natten till torsdagen, han ligger i spysjuka och min kära mor gick och slog halvt ihjäl sig när hon skulle köpa tidningen häromdagen. Det var glashalt och hon slog sig riktigt illa. Nästan så jag var tvungen att köra henne till akuten..suck..så igår när jag kom hem från jobbet var jag tvungen till att fixa med mat, alvedon, dricka och vädra. Ingen hade orkat göra nånting! Såå..inte så konstigt att jag sov nästan 3 timmar på eftermiddagen idag..men nu är det ganska lungt. Har köpt mig godis och lite skvallertidningar och så har jag pluggat lite också..så jag har överlevt..=)

Helgen i övrigt blir väl lugn, skulle ha gått på bio idag men eftersom det är som det är..låter vi bli..Imorgon ska jag träna iaf.

Ha en fortsatt trevlig kväll..=)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0