Sjukt bra dag!

Igår var det en riktigt bra dag..vi shoppade en massa, åt gott och hade det jätte mysigt. Köpte hem en massa bra gerejer som förvaringslådor, tidskriftssamlare, duschhandukar..ja..lite smått och gott! Vi åkte till Stockholm vid 9 tiden och var hemma strax innan 20.30..så snacka om en låång dag! Var helt slut i både huvudet och kroppen. Är fortfarande trött och seg idag, var på Body pump, så gött! =) Sen hämtade jag ut mina kursböcker på posten, sjukt dyrt men ändå. Har lagat tacopaj och nu äter jag lite godis, har tänt ljus och läser lite bloggar..jag har några favoriter som jag kollar in då och då..=) Hade tänkt plugga..men får se om det finns lust och ork till det..

Puss Puss

 Sjukt stort är vad det är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0