Sjukt trött!

Jag är sjukt jävla trött och jag har varit igång sedan 05.15..så inte så konstigt kanske. Imorgon ska jag inte ha någon klocka ställd utan jag ska vakna när jag vaknar..ta en morgonpromenad, en tallrik gröt och sen ska jag åka och lämna tentan och senare efter det, sola. Det ska bli riktigt skönt..=) Länge sedan nu..och några gånger ibland skadar inte..! Har smsat heela dagen med en tjej jag brukar köpa/låna kursböcker av och vi har inga dagar som stämmer överens med varandra..på tisdag då vi egentligen skulle träffas ska hon till Stockholm istället..och vi velar hit och dit. Antingen jobbar hon eller så jobbar/pluggar jag..sen får jag ett sms, "Ja, det beror ju på hur gärna du vill ha böckerna, hör av dig angående det, annars så säljer jag dom till någon annan!"..Jaha?! Att JAG skulle köpa dom var väl bestämt från första början?? Eller..har jag missat något? Smsade och sa det samt att jag skrev att jag får gå på stan efter min träning på lördag.. När man skickar och skriver att hon ska på lunch på stan men inte riktigt vet när hon kan åka ner! Ja men hallå..jag kan väl inte gå flera timmar på stan och vänta på ett samtal som kanske inte kommer ske ändå! Hmm..ursäkta? Knas..sista gången jag fixar böcker av henne..Och denna gången var det hon som erbjöd sig. Tycker det är lite otrevligt och nonchalant och skriva sådär..!

Ingen träning idag, vi slutade jobbet så sent båda två idag så vi tog träningsfritt..och då passade vi på med en lite godiskväll..eftersom vi ändå inte tränar..=) Imorgon vill man liksom inte ha när man varit "nyttig"

Näe, borsta tänderna och ner i sängen..KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0