Tröttis..

Idag har jag trött efter en hektisk helg och en låång dag på jobbet. Trodde aldrig klockan skulle bli 16.30 så man fick gå hem. Vi hade inte jätte stressigt men jag var så trött! Väl hemma så har jag inte gjort så mycket, tog knäckebröd och drickyoghurt, en dusch och har skrivit lite på seminariumet. Ska snart skriva ut det som är klart hitills..imorgon efter skolan ska vi försöka få så mycket som möjligt gjort på det där..=) På fredag ska det redovisas..längtar redan till helgen..denna helgen som kommer ska vi bara slappa och ta det lungt..=) Ingen stress här inte..rå om varandra och jag ska försöka plugga en hel del..skriva på till nästa seminarium och läsa framförallt..

Igår var vi och såg en jätte söt tjej..4 dagar gammal bebis! Så plutten liten..kan man vara så liten? Har jag varit så liten? Ja, uppenbarligen..inte ploppade jag ut från mammas mage såhär iaf!! ;-) Hur som helst..Grattis till tillökningen, nu har ni 3 små knoddar att tampas med! Holy macarony!

Ja..resten av veckan består av plugg, plugg, plugg..och lite mer plugg. Ringa angående sommarjobb och vad som händer till hösten? Fortsatta studier eller jobb?? I wanna know..och lite annat smått och gott. Fixa med födelsedagspresenter b.la och träning såklart! =)

Nu ska jag koppla in skrivaren och skriva ut..

Pussis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0