Try to take control again..

Har haft seminarium idag och det gick väl ganska bra..vi hade en del ändringar som vi skulle göra men det fick de allra flesta göra så det är lungt. Vi har fram tills fredag på oss..har redan nu börjat ändra och kolla igenom..det var inte så mycket som tur va! Kunde äntligen kursregistrera mig idag på skolan så nu hoppas jag att csnpengarna kommer innan helgen, är ju för fan fattig som en jävla kyrkråtta!! Usch..icke kul!! Nånting fel är det också med sociologi C som jag ska läsa men de på vhs kunde inte hjälpa mig och visste inte vad problemet var, så..jag måste ringa skolan imorgon, antagen är jag..men i mitt antagningsbesked stod det så luddigt så det är lika bra och ringa! Faen vad segt att sitta i telefonkö..när jag ringde upp vhs sa de att jag fick vänta 17 minuter..men ja, vad ska man göra? Får ju bita ihop och pyssla med annat under tiden..minuterna gick sen säger gubbfan.."du är beräknad att tas imot om 20 minuter" ??? What..??!! Sen var det 17 minuter igen och så där höll det på..men till slut kom jag ju fram..! Suck..

//Låt aldrig nån annan styra ditt liv//

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0