Uttråkad..

Är verkligen uttråkad..sitter och pluggar men har ingen motivation eller lust..! Vill göra nåt kul..springa ner till Hemköp och typ köpa allt godis de har!! My god...!! Vad som helst..finns inget och göra. Älsklingen spelar xbox..jaha. Givande sällskap, not. Maria jobbar och de allra flesta har inte kommit tillbaka efter jullovet..! Såå..här sitter jag i brist på annat..vanligtvis har jag inget emot och sitta framför datorn och slappa eller vara själv heller för den delen men just nu är jag väldigt sällskapssjuk!! Måste vara mensen..blir väldigt kramsjuk och gosig då..haha..andra blir griniga och tjuriga mendans jag behöver 1000 kramar i minuten..=) Men det är ju gött det, slippa de där otroliga humörsvängningarna. Visst det är klart att jag nångång ibland kan få en släng av det men jag är ovanligt "lugn" dagarna före mens och under mens. Bara allmänt seg, slapp, kanske lite deppig? Jaja..ska läsa en bok nu!

Puss hej..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0