Yogalates..

Idag har jag prövat något nytt, yogalates. Det var helt ok men jag vet inte om det är något jag kommer fortsätta gå på..tveksamt. Det var kallt och eftersom man inte kör någon kondition får man aldrig upp värmen direkt..men annars var det bra träning, det höll på i 1 timme och 15 minuter. Man blev dock störd av folk som kom ganska sent, det var lite svårt och koncentrera sig..men hur som helst..då vet jag hur det är! =) Jag körde ett 90 minuters pass imorse på gymmet också med blandat kondition och vikter. Så idag har jag fått ordentligt med träning. Ska strax göra mig en hallonsmoothie..=) Mumma..=) Imorgon är det träningsfritt och då ska vi passa på att åka till Stockholm..gå lite på Ikea och sådär..unna oss en shoppingdag! Jag är skit trött så jag ska skriva rent mina anteckningar, läsa lite samt få ner lite vettigt på datorn. Annars blir det sängen tidigt ikväll..

Kramar från mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0