Jobba..

Idag ska jag jobba mellan 12.15-21.00. Har precis kommit hem från en lång promenad och ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag göra irodning frukost/lunch i ett och så tar jag med mig en matlåda. Bra va?! Är inte ett dugg jobbsugen men eftersom jag varit långledig tar det väl emot extra mycket, imorgon är jag säket inne i det igen...=) Jag jobbar ett monster pass på lördag, 8-21.00..men det ger ju grymt med pengar, så det är ju skönt! =) Och nästa helg är jag ledig, då ska jag tvätta inför resan och plocka ner resväskorna och sådär..=) Sen är det bara några jobbdagar..sen åker vi!! 18 dagar kvar idag..=) Jag längtar som en tok, har haft resan bokad sen nyårsdagen så jag fattar knappt att vi faktiskt snart ska åka!!

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0