Fin i håret..

Nu har jag varit hos frisören och blonderat håret och klippt mig. Blev så fin så..min frisör är verkligen såå trevlig och söt! =) Hon ska öppna eget så hon tog mitt nummer så jag kan fortsätta gå hos henne.. Imorgon ska jag på möte på det sommarjobbet jag ska vara på, hoppas det är givande och att jag får lite tider nu så man kan börja jobba, har ju min uppsats på 50% och sen får jag se vad jag får för schema och hur mycket jag kommer att jobba. Men jag jobbar gärna mycket, pengar är ju som välbekant bra att ha till hands..Denna veckan lär det väl inte bli något men nästa hoppas jag verkligen på!!

I lördags vart jag och en kompis ute, sjukt kul! Lätt den trevligaste kvällen på väldigt länge. Och jävlar vad uppmärksamhet man fick, och det var faktiskt bara såå nice! =) Skål för Russia by the way!! (Intärnt skämt) =) Först var vi ute och åt grillbuffé på mitt stammishak, en liten kvarterskrog som har god mat och billiga priser. Där satt vi ett tag och drack några cider och drinkar sedan gick vi vidare till ett annat ställe och tog en öl och sen hamnade vi på Harrys..=) Det måste vi göra om snart..=) På midsommar tänkte vi gå dit igen (till mitt stammishak) för och äta grillbuffé, så gott och det kostar bara 99 spänn, grymt billigt. En öl får man för 25 kr. Näe, ska försöka plugga undan lite nu innan fotbollen.

Heja Sverige och för en gångs skull visa att det finns storstjärnor i det svenska landslaget och gör något bra av det!

Puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0