Fortfarande snorig..

Känner mig inte helt 100 ännu men mycket bättre iaf. Det får nog bli kofta på när jag ska göra alla ärenden på stan, det verkar blåsa lite kallt. Hade tänkt gå upp vid 6.30 men sov till 7.30 och det var sköönt! =) Jag pluggar när jag kommer hem istället, hoppas att det går smärtfritt med alla ärenden bara, jag ska ha min instutions stämpel på ett csn papper, hmm..vart får man tag i det liksom? Får säkert springa runt hela skolan får och få tag i en lämplig person..men men. Ska hitta en present också till min mamma, vet inte riktigt vad jag ska köpa..men har mina funderingar..



Den här bodylotion och duschcremen köpte jag till mig själv i lördags, doftar så jäkla gott. SOMMAR..=) Köp den! LdB har fresten kommit ut med en massa nytt som doftar underbart, testa, testa! =) Shea oil heter den by the way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0