Glad! =)

Har varit på mitt nya jobb idag och jag är super glad! Har fått en massa tider och det känns kanon. Ska gå intro imorgon kväll och på måndag och tisdag sen jobbar jag onsdag och torsdag och är ledig midsommarhelgen vilket passar mig perfekt! =) Sen rullar det på fram tills vi åker 19 juli, känns skit bra. Jobbar 50 % och har min uppsats på 50% så mycket mer än så hinner jag nog inte med..=) Och det känns skönt att kunna säga så, att man inte har tid med nåt annat, faktiskt. Väntar bara på positiva besked från csn också, men man ska inte hoppas för  mycket..! Tyvärr..

Ska snart göra mig mat och sen dra till gymmet. I eftermiddag/kväll är det plugg som gäller för hela slanten och fortsätta planera sommaren/hösten..

usch, det var en liten fågel som flög rakt in i våran balkongdörr, blev skit rädd och han bara skrek till men låg inte kvar så jag hoppas det gick bra med den lilla fågeln..

Ha en fin dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0