Glad!

Åhh, jag blev verkligen sååå glad är jag träffade på min fotograf inne på H&M och jag fick se hennes söta bebis också..gud så fin. Ikväll så är jag bjuden på en casting, ska bli himla spännande, springer omkring här hemma och har ingen aning om vad jag ska ha på mig!?! Vad har man på sig? Jag funderar på att ha vita jeans, en topp och ett par sandaler, men vad för topp? My god, hur ska jag ha håret? Jag ska åka och träna och äta middag först. Hoppas på en trevlig kväll!

snacka om sammanträffande, hon hade mailat mig om denna kvällen eftersom det kommer att komma en del folk och hon ska öppna upp en modellargentur men jag har inte kollat den mailen på ett tag så hade jag inte träffat på henne inne på H&M hade jag missat detta. Hej ödet..=)


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0