Hemma!

Hemma efter jobb och träning, är skit trött, hoppas att jag orkar vara vaken tills matchen lite senare ikväll, vill gärna se den! Usch, allting är verkligen upp och ner, vet varken ut eller in. Mitt virrevarv med tankar är en aningens bättre än innan men det är långt ifrån bra. Ska köpa mig massa godis tills på lördag och njuta av att jag är ledig. På söndag och måndag är det uppsats plugg som gäller för hela slanten. Väntar fortfarande svar från csn..suck, vilka segisar.. och idag har jag nog sumpat en ganska bra chans..men..life goes on och det var inte så mycket jag kunde göra åt det heller..! Fast ska ringa imorgon och kolla lite grann, på annat håll..

Mjaaa..har en  finne på näsan som envist lyser rött och på fredag ska jag ha mens. Trevligt. Men då ska jag även äta grillbuffé på mitt stammishak och dricka drinkar..såå det ska bli ännu trevligare. Jag börjar även räkna ner till resan, 19 juli åker vi..åhh, vad jag längtar till havet..

Nu ska jag försöka sporra mig själv och försöka bli glad!! Hoppas på att det funkar..

Stoor kram till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0