Längtar..

Jag längtar bort ifrån stan och speciellt såna här dagar. Vill göra nåt, ville gjort nåt idag men det blev inte så..så jäkla trist. Vill ut på landet och hoppa i sjön, springa barfota och känna den underbara doften av renhet. Här luktar det mest avgaser och det är enbart klibbigt och trångt på vår balkong. Och jag vill att den här sommaren ska bli bra. Gud, känner att jag verkligen inte är på humör. Har så mycket negativa tankar i mitt huvud just nu som egentligen inte borde vara där..

Well, jag får sova på saken och fundilera mera imorgon. Har 75 ärenden på stan också, banken, skolan och så måste jag fixa en present. Sen hem och plugga och hoppas på att de ringer från mitt jobbb. Mitt andra jobb ringde idag och undrade om jag kunde jobba natt men det kan jag ju inte svara på ännu, innan jag vet tiderna på det andra jobbet, jag skulle återkomma om det. Fast det är ganska schyssta pengar eftersom det är sovande natt..nice and easy! =)

Jag ska fixa lite sen gå och lägga mig och kolla på 4:an filmen. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0