Lördag!

Hade en jätte bra dag igår i Stockholm, shoppade en del, underkläder, toppar och linnen, ett par beiga shorts, en väska, smycken och lite skönhets produkter...=) Fick en massa fint för inte allt för mycket pengar! =)

Idag hade jag sett framemot att storhandla, för jag skulle köpa ett par skor jag spanat in på Ica Maxi, men tror ni att vi kom iväg eller? NEJ DÅ, bilen helvetet verkar ha havererat totalt nu, vi fick igång den en gång men kunde bara köra ett varv i rondellen eftersom blinkersen har lagt av , igen. Vi tittade som senast på bilen igår, och fick klart för oss att det är fel på startmotorn..men att jag ska vinkla upp nyckeln lite när jag startar...men det är ju omöjligt. Den verkar verkligen ha gjort sitt..så köra till Arlanda för min del lär det nog inte bli, vågar fan inte ta bilen dit. Man kanske blir ståendes och allt möjligt..jäkla skit, jag behöver en bil tack. Och pengar för och kunna köpa en..

Nu ska jag äta godis och läsa..

Ha en bra lördagskväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0