Måndag!

Hallo!

Vad är det för jäkla pissväder??!! Allvarligt? Hela midsommarhelgen har varit omvartannat väder hela tiden. 5 minuter sol, 5 minuter regn. Man har inte kunnat planera nånting tack vare vädret..helt jäkla kasst. Vill dra iväg nu på en sista minuten eller nåt, det är väl det enda rätta som svensk just nu. Visserligen är det bara typ 3½ vecka kvar tills vi åker men det känns som en heeel evighet!

Lite positiva grejer som hänt är att jag går på 80% på jobbet nu, känns bra och jag ska byta avdelning och få mitt nya schema imorgon, hoppas det är bra tider..=) och att jag är beviljad studiestöd för min uppsats, nu känner jag mig mer sporrad till att plugga så det ska jag göra hela dagen idag! =)

Ha en bra dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0