Midsommardagen..

Regnet öser ner utanför och jag är glad att jag sitter här inne i värmen, för nån vidare värme är det inte heller ute, usch! Svin kallt.. Midsommarafton var så skön och lugn. Vi skippade grillbuffén och beställde hem kebab och åt en massa godis och tittade på film istället. Och mös i soffan hela kvällen. Det var den mest lugna och sköna midsommar jag varit med om, så underbart, att bara vara..Idag har vi tvättat och plockat lite hemma. Lagat mat och sen åkte vi till Ica Maxi, hittade ett par jätte söta skor för 99 kr som jag tänkte köpa sen. Billiga böcker och billiga jätte fina badlakan som vi tänkte slå till på..perfekt! =)

Näe, nu tänkte jag mysa ner mig i soffan! Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0