Onsdag!

Känner mig så trött och vill helst av allt gå och lägga mig men det funkar ju inte riktigt eftersom jag ska gå kväll..och imorgon börjar jag 6.45..ahhh..fast på fredag ska vi till Stockholm så det ska bli kul och så är jag ju faktiskt ledig i helgen, det ska bli skönt om inte annat..vila upp sig och äta massa gott! =) Ska storhandla nu på lördag, mysigt..

Shit vad csn ska strula, nu måste jag skicka iväg min studieförsäkran igen till min handledare för att han ska skriva på och så ska de ha skolans stämpel, det blir ju liksom dubbelt upp..måste springa till skolan och få det ordnat också...jaja, bara man får pengarna nångång liksom..

Ha en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0