Raindrops keep fallin..

Regnet öser ner, bokstavligt talat. Hade tänkt mig en lång promenad idag men det lockade inte så mycket när jag tittade ut. Jobbet ringde och väckte mig 6.30 idag och undrade om jag kunde jobba, men näe, har en del att fixa med..så jag hinner inte. Sitter och försöker få tag i min handledare, snälla svara!?!? Har sökt lite jobb och så ska jag plugga en massa idag, har fan inte orkat i helgen, har varit helt slut!! Var dödstrött igår kväll och orkade ingenting.. Så idag måste jag ta tag i det hela..20 dagar kvar idag tills vi åker..sweet!! Handlade lite solskyddskrämer igår och sådär, köpte de där fina skorna på Ica Maxi, för 50 kr, det var halva priset! =) Så jag blev super glad!!

Nu ska jag drömma mig bort ett tag, duscha, vänta in posten, plugga och ringa vidare!!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0