Speedat var det här..

Har provat en ny tablett till träningen och jag är en aningen speedad. Tight! heter den och ska minska sötsuget och "tighta" till kroppen och framför allt då vara en prestationshöjande tablett, och det är den, minst sagt. Hade en massa krafter på träningen och kunde ge mycket. Lite mindre roligt är att det drar i lårmusklerna, man kan liksom inte sitta still, jag blir klumpig i händerna, hjärnan hänger liksom inte med och jag tappar saker och det flimmrar lite framför ögonen..fast det visste jag att det kunde bli en bieffekt. Jag tänkte prova den nu och ta den 1-2 ggr i veckan för den är inte att rekomendera att äta varje dag utan bara de dagar man behöver lite extra kraft till träningen. Tänkte ta en på onsdag också då jag ska simma efter jobbet. Kan vara skönt.. Kan berätta sen efter någon vecka om den ger något resultat! Kan bli spännande det här!

Tight!, 60 kapslar i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=1>Fettförbränning</a> hos Gymgrossisten.com (8776)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0