Svajigt..

Det kan man kanske kalla mitt humör idag. Eller alla andra dagar också nu på den senaste tiden, belive me, det finns skäl till det! Men det är så jobbigt med alla dessa känslostormar som likt en tjur löper amok i min kropp. Ena dagen känner jag så och andra dagen, ja nåt helt annat! Vill få styr på allting igen. Men det känns som att det är lättare sagt än gjort..

Igår var det jätte trevligt, fick lämna en lapp med namn, ålder, mått, storlek etc. Och så pratade jag lite de som håller i modellargenturen och min fotograf blev jätte glad att jag kom! =) Så det är kul, hålla tummarna på att det blir nåt!

Ska ta en dusch och fortsätta plugga. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0