Arbetsintervju..

Snart ska jag iväg! =) Hoppas det kommer att gå bra, är faktiskt lite nervös! Usch..men det ordnar sig väl! =) Ska faktiskt också bli spännande, intressant och se hur de jobbar och sådär..
Vart i skolan idag men jag var bara med på halva föreläsningen, tyckte det var så förbannat tråkigt..beroende och oberoende variabel..det där kan jag babbla i sömnen om du vill, fattar inte varför de ska ta upp detta nu, på C-nivå!?! Helt sjukt alltså..finns väl betydligt viktigare saker och ta upp inför den kommande uppsatsen? Och sen fattar jag inte vad han vill att vi ska skriva om artiklarna...blir galen på honom och då ska han vara kursansvarig för hela sociologin, bajs..
Till hösten ska jag även söka lite olika kurser, tänkte jag skulle vilja läsa statsvetenskap, psykologi och samtalsmetodik..OCH ha ett jobb!! My god!

Nu ska jag äta frukt och ladda inför jobbintervjun!

Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0