Full rulle!

Nej, jobbet blev inte mitt..men det kändes lite så igår. Deras ord var; du är liite för ung men du har ett bra cv. Så ja, är inte helt förstörd direkt! ;-) Har lite nya nummer som jag ringt på men det är upptaget hela jäkla tiden..!?! Så jag får fortsätta imorgon, ska snart sätta igång med middagen och sen åka och träna. Läsa igenom seminarie uppgiften tills imorgon, hoppas det är ett vettigt seminarium..hua mig annars!! Ikväll ska jag skriva på tentan, har en del och ändra också..vi ska nog göra en litteraturstudie efter att vi haft handledarträff idag, fick mycket tips och en massa inspiration. En jätte bra handledare men det är inte säkert att han kommer att handleda oss genom hela uppsatsen..men kanske..hoppas på det!

Fick godkänt på min hemtenta! Yes..så glad! Några i klassen fick komplettera men inte jag!! =)

M har fått sommarjobb, som plit!! Grattis till dig gumman..

Nepp, kycklingspett, couscous och tzatziki..(vet ej hur det stavas) men ändå, det ska bli jävligt gott!

Stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0