Helg!

Yes! Äntligen helg. Idag har jag städat och bäddat rent i sängen, känns fräscht och ha det bytt. Dammsugade även resårbotten så nu är det fint. =)Har duschat och smörjt in mig och plockat ögonbrynen, att det lilla gör så mycket..man känner sig fräsch! =) Sitter och pluggar lite grann, ganska så tråkigt ärligt talat, har tappat lite glöd det senste faktiskt..men det gör inte så mycket. Skolan är ju snart klar, nu är det ju jobb som gäller! Hade tänkt söka lite kurser till hösten men man kunde tidigast söka den 17 mars, så får vänta tills måndag då!

Kebabgryta med ris står på listan idag. Ut och handla lite senare och sen blir det jag och godispåsen ikväll..vi är ett ganska bra team ibland..=)

Missade debattprogrammet igår vid 22.00 på svt, men det var en del kända bloggerskor med...jag kan inte i min värld fatta att dess unga tjejer tjänar så in i helvetes mycket pengar! Visst, hade jag den möjligheten, jag skulle inte tveka, missunnar dem liksom inte men för vad? Är deras liv och deras bloggar så intressanta så man rent av kan tjäna miljonbelopp på det? De marknadsför olika produkter och företag på sina bloggar och så får de betalt efter det. Sinnessjukt, det är vad det är, 16-17 åriga tjejer tjänar så mycket pengar för och berätta om sina liv. Intressant...

Tack för mig. Hoppas ni får en mysig kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0