Jag kände vårsolen mot min kind..

Åhh..så skönt det var med värme. Idag har jag mycket att gjädjas åt. Bilens kostnader blir inte så stora och jag kan redan hämta ut den imorgon eller idag om jag vill men jag hinner inte det. Nåväl..det känns riktigt nice, kan jag köra den iaf 1 år till sen är det dax att köpa sig en bättre bil. Utan tvekan. Det är också sista dagen på min reningskur. Så jävla skönt, så imorgon ska jag laga mig en god middag på kyckling. Mycket protein ska jag ha mig iaf. Tänkte koka broccoli och protein pasta till. Viktigt det där när man ska bygga muskler! =) På kvällen ska jag göra en fruktsallad, får nog mjukstarta eftersom jag i princip inte har tuggat på något, så väldigt lättsmält mat har jag ätit..

Vid 14 ska jag över till M och plugga. Måste gå igenom en del. Ikväll är det; Du är vad du äter..Missa inte!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0