Mars månad!

Tiden rinner iväg och vi är redan i mars..gud! Snart är det ju tid för balkong tider..ta fram grillen och njuta! =) Det ska bli fint det..=) Igår vann jag hem ett par jätte fina jeans, ljusa med slitningar som passar perfekt ny till våren och sommaren. Hoppas jag tog rätt storlek. Helgen var mysig och skön..längtar som vanligt till nästa..redan! =) I veckan är det plugg som står på schemat, som vanligt. Har 2 engelska artiklar att läsa och skriva om, 1 a4 sida på varje. Såå tråkigt, det måste jag erkänna..haha..men det ska väl gå det också..och sen tentan hade jag tänkt ta tag i efter att det är klart..Nu blir det lite mat så jag orkar plugga!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0