Myslördag!

Åhh..jag måste göra nånting åt den här tråkiga designen som jag har..skit trist men jag kan inget om sånt här. Måste verkligen fråga nån om hjälp! =)

Här hemma har vi det bara mysigt, äter lite godis och kollar på fotboll. Jag ligger och läser lite texter till skolan..

Här kommer två små skönhetstips från mig;

Apotekets dagkräm; Aco med olivolja som är intensivt återfuktande. Krämen är också rik på viktiga fettsyror och E - vitamin. Den är verkligen helt perfekt och använda som underlagskräm till makeup! =) Pris 95 kr för 50 ml.






Acos duschtvål, helt fantastisk doft av aprikos. Innehåller naturliga mjukgörande oljor av mandel och aprikos som gör huden mjuk och smidig efter duschen. Pris 19.50 kr för 50 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0