Nerförsbacke..

Nu är det onsdag och man kan börja räkna in helgen, igen. Känns bra..tror jag håller på att bli knäpp här. Ser kycklingsfilébitar flyga förbi..chokladkakor. Det är så här att jag kör en reningskur på 4 dagar och idag är det min 3 dag. Den värsta också tror jag..Jag äter soppor och frukt. Ja, det är väl vad jag har ätit de senaste dagarna. Och en massa vatten och örtte såklart..gosh..ge mig riktig maaaat!! Haha..det är knäckande..på fredag ser jag fram emot att få äta något, riktig mat typ..=) Jag har inte kört med Detox och allt vad det heter utan jag kör på själv..så får vi se..

Nåväl..artiklarna är så gott som klara, lite finjusteringar bara. Ska fortsätta skriva och läsa till på tentan nu idag..

Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0