Nystart!

Ny vecka och nya tag. Idag har jag hunnit med en hel del. Har sökt jobb, ringt en massa samtal, läst och skickat mail, sökt kurser, sökte för övrigt Psykologi 1-30, Pedagogik 1-15 och Rättsvetenskap 1-30. Både här i stan och på Örebro universitet. Bara så man har någon sorts backup liksom men jobb är ju det som gäller först eller om man kombinerar, beror på lite hurdant jobb man får.  Ja och så håller jag på och pluggar, har skrivt klart mina artiklar så jag ska gå till skolan imorgon och lämna in dom eftersom jag inte tänker gå på onsdag. Skit tråkigt och jävligt onödigt dessutom. Bättre att skriva på tentan..eftermiddagen och kvällen ska ägnas åt just det, måste få så mycket som möjligt gjort innan helgen eftersom jag inte ska vara hemma då! =)

Skit trist väder, hade tänkt ta en promenad men har ingen större lust med det nu när snön vräker ner..konstigt väder, igår var det strålande sol och helt underbart medans det idag är skit väder. Nu ska det ju vara sol och fint. Har det inte snöat innan i vinter behöver det ju inte komma nu heller..!!

Nu vill man mysa under en filt, dricka varm oboy och kolla på film. Men näe, jag ska plugga! =)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0