Tjena!

Jaha, då var det måndag igen då..trist..riktigt trist faktiskt. Regnet öser ner och det är bara en allmänt trist dag. Har som tur är en massa att göra så..hoppas att man kan slå ihjäl den här dagen också. Imorgon är ju veckan i rullning igen så då går det förhoppningsvis fort till helg igen! =) Är lite nervös inför intervjun imorgon, igår vart vi, jag och min pojkvän ute för och leta upp stället jag ska till..det var inte det lättaste men efter ett par snurr med bilen och 1 telefonsamtal rikare hittade vi det (hoppas jag)!! Det är ju inte direkt uppmärkt att det är ett behandlingshem direkt..men men..får vara ute i god tid så ska det nog lösa sig. Hoppas, hoppas att det verkar bra och att jag verkar vara bra för dom!!

Anyway, dusch och sen sätta igång med allt plugg..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0