Underbara fredag! =)

Äntligen helg. Fast ja, jag har tentavecka så jag får kanske inte så mycket helg men lite godis och god mat kan man ju alltid unna sig. Och mys med min älskling. Hade tänkt plugga skit hårt på tentan nu, har redan pluggat sen kl.07.00 så en hel del har jag fått gjort redan! =) Bra där..=) Idag är det träningsfritt men jag har crosstrainat 30 minuter och gjort lite sit ups och det får räcka för idag. Hade även tänkt mig en liten spa dag här hemma. Ska skrubba kropp och ansikte. Lägga ansiktsmask, plocka ögonbrynen, fixa naglarna och ja..lite sånt där hemmalyx. Vaddå, det är ju fredag!! =) Ikväll ska jag pröva ett nytt recept, mexikansk kycklingpaj med vitlöksbaguetter, blir det bra kan jag dela med mig av receptet här...

Stor varm kram till er..solen skiner här..mysigt!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0