Varför?

Blev väldigt förvånad och faktiskt väldigt ledsen för ett telefonsamtal i förmiddags. Ett förvånande samtal som jag inte direkt väntat mig. Eller väntat var det väl kanske men inte att det skulle bli så här. Vad det är har ju ingen med att göra men ville bara säga att jag blev minst sagt överraskad och att jag aldrig kommer att krusa någon eller dansa efter någons pipa om du så vill. Punkt slut. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Då känner man inte mig kan jag säga.

Känner mig yr och svag i benen. Känns som att jag kanske kan svimma..inte så bra med tanke på att jag snart ska sätta mig i bilen och köra. Usch..håller på med den sista artikeln nu, tänkte bli klar med den ikväll..imorgon ska jag spåna mer på tentan.

En bok jag kan rekomendera att läsa är; Maskrosungen skriven av Sandra Gustafsson. Självbiografi. En lite tjej som växer upp med sin psykiskt sjuka mamma och när hennes mamma inte längre är fömögen att ta hand om henne får hon bo hos sin alkohliserade pappa. Jag kan rekomendera den starkt. Läs den!

Ha det! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0