5 dagar kvar..

Tills jag är i Paris. Idag har jag strykt och fixat med tvätten. Har tagit fram reseväskorna och börjat packa lite grann. Alltid lika kul, kan inte fatta dom som inte tycker det är kul att packa!? Kan inte förstå, det är ju liksom en förberedelse innan själva resan..så klart skit kul! =) Fast, det är dock svårt och veta vad man ska ha med sig. Bra skor är iaf ett måste och skavsårsplåster för min del..usch, fast de läker fint nu ändå. Har packat ner en kjol och ett par trekvartsbyxor för det stod på väderprognosen att det skulle bli +24 grader på fredag, shit isf!! Då vill man inte gå i ett par svettiga jeans direkt..!

Jag ska försöka plugga lite till nu och sen vila, är så sjukt trött. Det är alltid nåt man måste göra, fast det beror nog lite på hur man är också. Om man ser att det finns saker att göra eller inte..haha..jaja..

Ha en fortsatt trevlig söndag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0