Avokado

Åt precis en avokado, konstigt namn!?! Nåväl och så efter det så använde jag dem som återfuktning till mina torra armbågar. Mycket effektivt och de blir mjuka och behagliga. Kan rekomenderas starkt! Med lite citronpeppar är det jätte mumsigt, väldigt bra mellanmål om man inte vill ha i sig så mycket kolhydrater...eftersom typ frukt innehåller ganska mycket kolhydrater eller med lite keso i, I'm a big fan of keso! =) Gott till det mesta och fullt med protein.

Känner mig sliten och trött trots att vi varit långlediga, konstigt..men det är klart det har ju varit fullt upp hela tiden med en massa olika saker..! Och jag är ju aldrig riktigt "ledig" eftersom man är student, då har man alltid något att göra oavsett om det är fredagskväll eller en onsdagskväll. Jaja, snart slut på studentlivet..tror jag!?! Eller hoppas jag iaf. Ett jobb är vad jag väntar på och få en riktig lön att leva på. Visst jag lever "gott" nu också, sparar mycket pengar till resor och sådär som vi gör men bara att få unna sig något spontant, det kan man ju liksom inte. Men snart blir det nya tider..

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0