Bad day I think..

Nja, mår ungefär som ett utskitet äppelmos. Och då är det inte så bra. Det värsta med att när jag har en "bad day" är att jag oftast inte kan sätta fingret på vad det är..konstigt. Allt känns mer eller mindre piss och det finns knappast något som kan muntra upp mig. Trist men sant. Jag går och tänker en massa negativa tankar, får upp en massa gammal skit i huvudet som sedan är omöjlig att rensa bort. Varför ska det komma just nu undrar man ju?!? Vi åker ju för fan i natt, näe jag måste verkligen rycka upp mig. Har en massa att plugga också, inte alltför kul kanske.. Får se om crosstraining och en lång varm dusch kanske gör det lite bättre?! Hope so..

Hoppas ni vaknat upp till en bättre dag än vad jag gjort..! Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0