Huvudvärk..again..?!

Ja och idag känns det ännu värre. Har haft en del onti huvudet på det senaste, säkert för att jag varit väldigt stressad och ledsen men det är så jobbigt..usch. Fick dö ont idag på stan och kände mig helt matt i kroppen. Men man ska väl tacka gudarna för att man inte har migrän. Fy fan..det räcker med vanlig hederlig jävla huvudvärk. Köpte en svart klänning, tyckte den va jätte söt på Gina Tricot och ett par organge trosor..såå sommarfräscha! =) Sen svart färg till skrivaren och brännskivor.. snart ska vi åka och storhandla, hoppas det går bra med den här huvudvärken bara..!

Nu ska jag dricka lite vatten och vila mig lite..Ha det så gott! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0