Lite bättre..

Nu har jag crosstrainat 30 minuter och duschat. Tog en lång dusch och passade på att scrubba kroppen, göra hårinpackning, fila fossingarna, scrubba ansiktet och lägga ansiktsmask samt att jag gjorde en lite manikyr. Gjorde det enkelt, rengjorde naglarna och tog bort gammalt lack och la på skyddslack och filade dem. Busenkelt och så ser det fräsch ut också! =) Har lyssnat på bra och glad musik och verkligen försökt bli på bättre humör och det har hjälpt! Lite grann iaf..=) Måste ju peppa mig själv lite grann..=) Snart blir det lasange och träning. Sen lite mer packning och sen försöka komma i säng tidigt eftersom vi ska upp vid 2 tiden inatt.

Nu ska jag plugga vidare lite, har 1 kapitel kvar att gå igenom..pust och stånk..

image29


Fan, har kommer jag gå imorgon..nice!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0