Monday!

Har gjort en del ärenden på banken och stadsbiblioteket idag. Finns en bok som jag skulle vilja ha, eller först kolla om den är något att ha..men det är 6 reservationer på den före mig, jag är alltså nummer 7 och jag skulle behöva den nu, helst. Får se hur jag gör, om den är värd att köpa eller inte.. Solen skiner idag men det regnar emellanåt och så är det ganska kallt för det blåser..

Mammsen åkte igår, saknar henne redan men hon skulle till Danmark idag och köpa massa godis till mig! Kul va?!

Varför ska det vara så jävla svårt? Varför????? Jag orkar inte mer..fan, funderar på att göra bloggen lösenordsskyddad enbart för att kunna skriva lite mer privat, eftersom jag anar vem som läser det här..

Men men..ha en bra dag allsesammans! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0