Nu är det ju helg..

Trist väder och många mörka moln på min himmel idag. Orkar ingenting. Känns som att man fått en slägga i huvudet eller något sånt. Måste verkligen hitta några bra artiklar och börja skriva idag men det känns som att det är lättare sagt än gjort..men men. Ska baka min chokladkaka idag, hoppas den blir god! Mörk choklad med Polly´s i..mmm..det låter ju smarrigt iaf. Det ska bli min "födelsedagstårta", tycker det är så trist men vanlig tårta jämt så den här får det bli. Till det ska jag ha vaniljglass och jordgubbar..blir det bra kan jag dela med mig av receptet här kanske?! =) Mamma kommer ikväll och stannar tills på söndag och imorgon ska vi göra en favorit i repris, gå och simma, basta och bubbla! =) Ska bli såå härligt..

Näe, nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och få nåt vettigt gjort..kram på er!

Kommentarer
Postat av: Melvin

ja, visst är vädret tråkigt, men det ska åtminstonde bli varmare nästa vecka =)

2008-05-16 @ 11:23:53
URL: http://betonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0