Plugga, plugga hela dagen!

Har fixat en massa nu på förmiddagen så nu ska jag ta tag i allt mitt plugg, måste nog bara ha något i magen först. Väntar på en massa telefonsamtal och imorgon ska jag på jobbintervju, precis här brevid så det skulle vara skönt och få något extra sådär nära. På torsdag ska jag ringa ett annat avgörande samtal! My Gaad!! Vad jag vill..=) Nåja, på torsdag ska jag och M träffas och gå igenom vår uppsats, känns som att jag måste få ner lite på papper också..läsa en massa nu några timmar sedan skriva..

Tror att det lutar åt Kålmården på fredag. Det skulle vara trevligt, en avkoppling, skönt och komma ifrån.

Nu blir det mat! Magen hungrar..Kramis på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0