Sjuuk..!

Det är vad jag är. Ont i halsen, feber, huvudvärk och värk i hela kroppen. Är helt utslagen men orkade gå och sätta mig vid datorn ett tag nu. Kör Beverly Hills maraton..åhh, vad jag älskar den serien! =) Såg på cdon att femte säsongen kommit ut nu..ligger lite efter så det är dax att köpa tredje säsongen för mig snart, har en skiva kvar. Det suger och vara sjuk och speciellt nu när vädret är så himla fint, solen steker in och där ligger jag och orkar inte röra en fena..kul. Måste bli frisk så jag åtminstone kan njuta en dag av helgen ute..! Hade ju massor med planer, Kolmården, göra iordning balkongen och åka och köpa blommor, plugga en massa..men men! Får ta det sen när jag blir frisk! =) Fast jag hade önskat att det hade regnat, känns som att det är 800 grader här inne fast det är nog febern som gör det också..

Nähä, om man skulle gå och kolla de sista avsnitten! =)

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör..Kramis

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0