Tjena!

Hur är läget med er idag då? Jag vaknade up 7.30 och var helt yri skallen, tyckte jag sovit alldeles för länge så jag flög upp och började dammsuga, bädda, tömma sopor och hänga rena handdukar på krokarna. Sen gjorde jag gröt och tog på mig träningskläder och nu ska jag snart crosstraina lite. Usch..känner mig helt vimmelkantig, det har jag gjort flera dagar i sträck nu när jag vaknat, har drömt så konstigt och flummigt. Imorgon natt sticker vi...wie!! Så jäkla gött och komma iväg! =) Jag längtar..får ställa klockan på 02.10 tror jag. i får åka runt 02.30..och så ska jag köra, inte så kul kanske men det får det vara värt..fast man kommer vara död som en packad sill sen..men men!

Näe nu ska jag trampa på lite på crosstrainern! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0