Heej!

Ojoj, vad mycket det är hela tiden. Plugg, jobb och träning. Och en massa annat.. Var på spinningpass ikväll med Anna, riktigt kul och svettigt..får se vad det blir mer för pass..=) Så kul och kunna kombinera min träning ytterligare. Har en massa plugg i skolan, har statistik tenta om en vecka, låter ju inte alltför kul och jag lovar er..det är förbannat jälva tråkigt, jag får spunk på lektionerna alltså. Den som känner mig vet ju att jag och siffror inte är de bästa vänner. Jag förstår väl sådär men det är ju såååå tråkigt! Jaja, plugga järnet helt enkelt..

Måste fundera på det där med julklappar också..svårt! Men jag har nog klurat ut lite grann..=)

Ha en mysig kväll! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0