Hej!

Har kommit hem från skolan och hade tänkt sätta igång med renskrivning av anteckningar och sen plugga på till artikeln. Jag har ändrat mig och bytt, så nu blir det en engelsk..men det ska nog gå bra. Tycker inte det är så svårt, och sen ska jag ju inte prata engelska för jag ska ju översätta den. Måste fixa lite här hemma också, en hel hög med ren tvätt måste jag ta hand om och dammsuga, och handla. Ja, får nog göra en liten lista! =) Känner mig piggare, ska besöka gymmet idag, endast för kondition och känna efter lite vad jag orkar..

Haha, igår på jobbet fick jag höra att jag var lik Carola fast jag är blond då..och det roliga är att när jag var brunett, för x antal år sedan fick jag höra samma sak då, Guud va du är lik Carola!! Men grejen är så här..det tycker INTE jag! Vart då nånstans? I lilltån..?? Haha..ja, lite roligt allt!

Näe, nu blir det mat snart..

Bella, gummsan..jag tänker på dig, finns här om du vill prata..

Kramar




I65123W204H192V20060807T084314Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0