Likhet..

Sitter och tittar på kort på min kusin. Gud va vi är lika. Jag vet att vi är väldigt lika, det har man alltid fått höra. Inte bara till utseendet utan även till sättet. Vi skrattar likadant, vi pratar likadant, rör oss på samma sätt osv. Ganska läskigt egentligen, att vi just "bara" är kusiner. Min moster som är mamma till henne och till de andra två kusinerna (som också är sjukt lika mig) skulle kunna vara min mamma. Till och med min mamma påpekar alltid hur lika vi är varandra. Det enda som kan skilja är att jag har "mjukare" drag..?! Jag är mer lik min moster än vad jag lik min egen mamma..Jag har hennes sätt, hennes utseende, jag är verkligen en minikopia. Haha..ganska komiskt egentligen.. Skulle varit kul och lagt upp ett kort men eftersom kusinen min inte läser här vill jag inte det..för hennes skull..man vet aldrig!!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0