Spökstad..

Shit, vad hände? När jag gick hem var det solsken och ganska skönt väder men helt plötsligt efter nån timme blev det jordens dimma..ser verkligen ut som en spökstad..=) Känns som att jag har sprungit omkring överallt idag, handlat, varit på systemet, varit på H&M, köpte strumpbyxor inför lördagen, risken är ganska stor att det blir kallt om rumpan annars, ty min klänning lär vara kortast i heeela stan! =) haha..och så fick ett armband följa med hem också, jätte fint. Det fanns mycket snyggt på H&M men det är väl bara för att man inte har råd att shoppa, en massa fina sjalar och halsdukar, måste verkligen köpa en sjal, skit fina..en del fina undisar också..

Jag måste bli frisk tills på lördag, jag får inte bli sjuk nu..=( febern går lite upp och ner, känner mig hängig och trött..Imorgon får jag vila..=) och skriva tenta..=/

Pusseli tuss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0