Hej hej!

Den som har backat in min lilla betta ska ha sig en snyting, tror ni inte att det gjorde ont? Tror ni inte att det skär i hennes lilla hjärta nu? Tror ni inte att hon blir mer deprimerad nu, för nu är det bilkyrkogården nästa för henne?! (snart åtminstone) Stackars, stackars henne...=( Grymt dålig stil och inte lämna en lapp, ingenting..värsta feta smällen på förarsidan! Shame on you! That's to bad..

Lyssnar på Jason Mraz och äter smågodis, har feber, hur ska detta gå imorgon? Usch, vill inte bli sjuk nu..det finns liksom inte tid för det..fast jag är glad ändå! ;-) haha..känner mig helknäpp..

Vad kallas en tomte som åker inlines??
"Hjultomte" Haahahahaa....=)

 min fina, härliga, goa humor visar sig =)

Stooor kram till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0