Hello..

Jag mår inte alls bra, ligger med min vetekudde och duntäcke i soffan, tror min kropp säger ifrån. Den orkar inte mer.. Fast det har varit en mysig dag, har varit och simmat, älskar det! =) Gick en runda på stan, köpte kursböcker för nästan 900, hade ju varit kul och spenderat på nåt annat..men what to do?!? Hittade också en fin klänning eller ja, snarare en tgiht svart tunika för 79 spänn på Gina, jätte fin till tights! =) Ätit go mat och myst med julmust (yes, min favorit går äntligen att köpa!) och godis. Ganska så skönt att inte vara ute på krogen eller nåt sånt, hade nog somnat ståendes isf..haha..=) Längtar till nästa helg, då ska jag hem!! Det ska bli underbart..=)

Puss på er..




Haha..ungefär så här känner jag mig..så söt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0